Reklamace | vrácení | výměna
Nelíbí se Vám dodané zboží? Využijte možnost vrácení, výměny nebo reklamace zboží.
Poslání zboží přes Českou poštu
- Zboží, které k nám zasíláte zpět zabalte do vhodné krabičky, obálky apod.
- Prosíme, abyste dané zboží k nám posílali DOPORUČENĚ na uvedenou adresu níže.
- V žádném případě neposílejte balík na dobírku (v takovém případě Vaši zásilku nepřevezmeme).
Obchod Pinia
Věštínská 8
15300 Radotín
Vrácení zboží přes službu Zasilkovna.cz
- Zboží posílejte vhodně zabalené. Pro optimální doručení zabalte zboží do bublinkové fólie.
- Ze seznamu poboček služby Zásilkovna si vyberte vhodnou pobočku Zasilkovny, a u přepážky nadiktujete kód, který vam napíšeme emailem.
- Následně obdržíte potrvrzení o převzetí balíčku.
- V případě, že posíláte zboží na reklamaci, máte DOPRAVU ZDARMA. Platí pouze pro reklamaci z důvodu poškození zboží nebo výměny za jiné zboží, nikoli pro vrácení bez udání důvodu.
Výměna zboží (do 30 dní od přijetí objednávky)
Objednali jste si špatnou velikost anebo se vám nelíbi barva?
- Využijte snadnou výměnu zboží až do 30 dnů od přijetí objednávky.
- Jednoduše vyplňte formulář "Výměna zboží" a odešlete na adresu uvedenou ve formuláři.
- Zboží nesmí být poškozeno nebo nést známky opotřebení.
- Zboží skladem odesíláme obratem po přijetí zásilky.
Odstoupení od smlouvy (do 14 dnů od přijetí objednávky)
Zakoupené zboží podle zákona můžete vrátit bez udání do 14 dnů od převzetí zásilky.
Jestli se Vám zboží, který jste si zakoupili nelíbí nebo máte nějaký jiný důvod k vrácení zboží, můžete využít "Odstoupení od smlouvy".
- Prosíme pokud je to možné, abyste nám zboží odeslali v původním obalu.
- Zboží odešlete na adresu uvedenou ve formuláři.
- Po přijetí balíčku Vám peníze odešleme na číslo bankovního účtu uvedené ve formuláři do 7 dnů.
Reklamace zboží (do 2 let od objednání)
Na zboží, které jste si u nás zakoupili se něco pokazilo? Nic se neděje.
Snažíme se, aby naši zákazníci byli co nejvíce spokojení. Objednané zboží tak můžete u nás reklamovat až do 2 let od objednání.
- Pro zahájení reklamace vyplňte "Reklamační formulář"
- Prosíme, pokud je to možné, abyste nám zboží zaslali v původním obalu.
- Reklamované zboží po přijetí posoudíme a budeme Vás informovat o dalším průběhu do 14 dní.
- Prosíme o co nejpodrobnější informace.
- Zboží odešlete na adresu uvedenou ve formuláři.
Stále máte nějaké najasností nebo si nevíte rady? Využijte naši podporu a rádi Vám pomůžeme.